Monday, August 6, 2007

MDY007 No(2)

ကၽြန္ေတာ္ အလြန္မေ၀းေသာ တစ္ေနရာကို ခရီးထြက္ခြာသြားခဲ့ရတယ္။ ဘယ္ေန႔ျပန္ရမယ္၊ ဘယ္အခ်ိန္ ေရာက္မယ္ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳမသိခဲ့ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ဒီဂ်ာနယ္ အမွတ္(၂) ကေလးကို ႀကိဳးစားေရးသားခဲ့တာပါ အခက္အခဲေပါင္း မ်ားစြာႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဂ်ာနယ္ ရက္ေရႊ႕ဖို႔ ကိစၥကိုကၽြန္ေတာ္ လံုး၀ သေဘာမတူခဲ့ပါဘူး။ တစ္ေယာက္တည္း ေပလုပ္ခဲ့ပါတယ္။ ရံုးခန္းထဲက စက္(၃)လံုး ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ပ်က္ေနၿပီေလ။ ၿပီးေအာင္ျပင္ရတယ္။ ၿပီးေတာ့ အလုပ္လုပ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုင္တဲ့စက္က ၀င္းဒိုးကန္းသြားျပန္တယ္။ laptop နဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ခ်ိန္းၿပီးလုပ္တယ္ ေတာ္ေသးတယ္ Dita ေတြက CD နဲ႕ အသင့္ရွိေနလို႔ဗ်။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ hard disk ေလးထဲမွာ ရွိသမွ်ေတာ့ အကုန္ ပလံုျဖစ္သြားတယ္။ ေနပိုင္(ကြန္ပ်ဴတာ) ကလည္း ေနျပည္တာကေန အဲ့ဒီေန႔ကမွ ျပန္ေရာက္တယ္။ လြင္ကိုလတ္က ေတာ့ စက္ေလးကို hard disk တစ္လံုးနဲ႕ Format ခ်ၿပီး Window ျပန္တင္ေပးပါတယ္။ hard disk ကေၾကာင္ ေနတာမို႔ အခက္အခဲ ေတြထပ္ေတြ႕ခဲ့ရျပန္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ Laptop ထဲကိုပဲ Install ေတြ ထပ္လုပ္ၿပီး ႀကိဳးစားၾကည့္ခဲ့ပါတယ္။ ၿပီးလုလုမွာ စက္ကေလးျပန္ရတာမို႔ စက္ထဲေျပာင္းၿပီး ျပန္လုပ္ရတယ္။ အဲ့ဒီမွာ ျပႆနာစေတြ႕ေတာ့ျပန္တာ ပါပဲဗ်ာ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ Modem ေလး ေလာင္သြားျပန္ေရာ (Midas) အမ်ိဳးအစား ေလးပါ ဒီေကာင္က တရုတ္ေပမယ့္ အေတာ္ေကာင္းခဲ့တာဗ်။ စက္(၁၀)လံုးေလာက္ ပါတ္ၿပီး Download လုပ္တာေတာင္ ဘယ္လိုမွ ေနခဲ့တာမဟုတ္ဘူး။ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ရွင္းရွင္းေလးပါ ကၽြန္ေတာ္က ရွဳပ္ေအာင္လုပ္ေနတာ။ MDY007 အမွတ္(၂)မွာ ထင္မထားတဲ့ အခက္အခဲေပါင္းမ်ားစြာ ျဖစ္ေပၚခဲ့တယ္။ အေတြ႕အႀကံဳရတာေပါ့။ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္မႈလုပ္ရမယ္ဆိုတာ ကိုကၽြန္ေတာ္သိလာတယ္။ ထင္ထားတာထက္ အခ်ိန္ နည္းနည္းေနာက္က်မွ တင္ခဲ့ႏိုင္လို႔ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္ အခုေတာ့ အားလံုး ေကာင္းသြားၿပီ။ ေအာက္ကပံုကို ႏွိပ္ၿပီး ေဒါင္းလုလုပ္ႏိုင္ပါၿပီခင္ဗ်ာ -

1 comment:

Sai Linn Thu said...

အဟ...အေတာ္ေလးႀကိဳးစားထားသကိုး...ေကာင္ေလးရ...
ေကာင္းပါေပ့ကြာ...ေကာင္းပါေပ့....