Sunday, August 19, 2007

Aung Chan Linn Return



အလြန္လွေသာ ကၽြန္ေတာ့္ပံု ျဖစ္သည္။ အျခားမင္းသားမ်ားႏွင့္ လြဲမွားျခင္း မျဖစ္ေစရန္။
ကၽြန္ေတာ္ရူးသြားၿပီဟု လူတိုင္းေျပာၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္မရူးေသးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာင္ခ်င္ သလိုလို ျဖစ္သြားခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ပညာရွင္တစ္ခ်ိဳ႕က လက္စြမ္းျပပါသည္ ဟုထင္ထားသည္။ ဘယ္သူမွန္းမသိခင္မွာ ထိုသူကို ကၽြန္ေတာ္ သတ္ခ်င္သည္။ ေဒါသေတြမိုးမြန္သြားခဲ့ ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ Blog ရဲ႕ Password ေတြေျပာင္းကုန္ ပါတယ္။ တစ္ေယာက္ေယာက္ရဲ႕ လက္စြမ္းဆိုတာကို သိရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ တစ္ၿမိဳ႕တည္းသား အႏုတ္စုတ္ဂုတ္စုတ္ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံေရာက္ေနတဲ့ ၀ဲစားတစ္ေကာင္ လက္ခ်က္ပါ။ အဲ့ဒီေကာင္ အရမ္းေတာ္လြန္းလို႔ ေတာ့ မထင္လိုက္ၾကနဲ႕ေနာ္။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ အတူ ကြန္ပ်ဴတာ တက္ခဲ့တဲ့ေကာင္ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကြန္ပ်ဴတာစသံုးကတည္းက Main Password ကိုတစ္မ်ိဳး Normal Password ကိုတစ္မ်ိဳး ႏွစ္မ်ိဳး ပဲသံုးတာပါ။ က်န္တာမရွိပါဘူး။ ဒါကို ဒီေကာင္က အခြင့္အေရးယူၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ ဂ်ီေမးလ္ထဲ၀င္ၾကည့္ တယ္။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ Blog ေတြေရးေနတာ ကိုဒီေကာင္သိသြားတယ္ေလ။ သူကကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ Main Password ကိုသိ ေနတယ္ေလ။ အတန္းထဲမွာဆို ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ကိုင္တဲ့ လက္ကိုင္ကြန္ပ်ဴတာကို Main password ေပးထားပါတယ္။ ဒါကို ဒီေကာင့္ကိုကၽြန္ေတာ္ ေျပာခဲ့ဘူးပါတယ္။ အခု Internet သံုးေတာ့လည္း Main Password ကို မေျပာင္းခဲ့ပါဘူး အရင္အတုိင္းပဲ ေပးထားခဲ့မိတာပါ။ ဒီေကာင္ ျမန္မာကို မၾကာေသးမီ တစ္ပါတ္အတြင္း ျပန္ေရာက္လာပါတယ္။ ဒီေကာင္နဲ႕ ေတြ႕ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္က Blog ေတြ ေရးေနတုန္း Password ေတြေျပာင္းကုန္တဲ့ အေၾကာင္း ေျပာျပတယ္ အဲ့ဒီ ခပ္နန ေကာင္က သူ႕ကို (၃)ရက္တိတိ သြားခ်င္တဲ့ ေနရာဆိုင္ကယ္နဲ႕ လိုက္ပို႔ေပးရင္ ေျပာျပမယ္ဆိုေတာ့မွ ဒီေကာင္မွန္းသိခဲ့ရတယ္။ ဆြဲထိုးရမွာလိုလို ဖက္နမ္းရမွာလိုလုိ ျဖစ္သြားခဲ့ရတယ္။ ဒီေကာင္ေၾကာင့္ စိတ္ရွဳပ္ခဲ့ရတဲ့အတြက္ ေလွ်ာ္ေၾကး အေနနဲ႕ အေပါစား လက္ကိုင္ကြန္ပ်ဴတာေလး ေတာင္းဆိုထားတယ္။ ျပန္ေရာက္ရင္ေတာ့ ၀ယ္ေပးမယ္ ေျပာတယ္ ဒါေပမယ့္။ ဒီေကာင့္ စကား တစ္နဲ႔စား အၾကြင္း သုည မယံုရ။ လဒေလးေရ အခုေတာ့ မင္းမရေတာ့ ဘူး။ ငါ Password ေတြ အကုန္ေျပာင္းလိုက္ၿပီ။


မအိပ္ႏိုင္မစားႏိုင္ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕ ထုိင္ေနပံု

No comments: