Thursday, May 10, 2007

Mandalay Rain

မႏၲေလးမွာ မိုးေတြရြာေနၿပီ ဗ်ာ ေန႔တိုင္းဘဲ က်ံဳးေဘးေလးမွာထိုင္ရင္း ကၽြန္ေတာ္ ေမြးရပ္ေျမ မိုးကုတ္ၿမိဳ႕ ေလးကို သတိရမိပါတယ္။ မိုးကုတ္မွာ မိုးေတြ အရမ္းရြာတယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာင္းသြားရင္ေတာင္ မိုးကာေလး လြယ္အိတ္ေလးေတြကို ပလတ္စတစ္အိတ္နဲ႕ ထည့္ၿပီးေတာ့ သြားရတယ္ေလ။ ဒီကဗ်ာကို မႏၲေလးမွာ စိတ္ကူးယဥ္ၿပီးေရးထားတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ မိုးရြာထဲလမ္းေလွ်ာက္ရတာကို အရမ္းကို ႏွစ္သက္ပါတယ္။ ခံစားၾကည့္ၾကပါဦး။
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ကိုယ္တိုင္ေရးကဗ်ာမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ Blog ေလးတစ္ခုနဲ႕ ျပင္ေရးထားပါတယ္ အရင္က Google pages နဲ႕ေရးထားတာပါ ဒါေပမယ့္ အရမ္းေလးလို႔ ကၽြန္ေတာ္ Blog နဲ႕ ျပင္ထားပါတယ္။ အခ်ိန္ရမယ္ ဆိုရင္ ဒီမွာ [lick] အားေပးသြားပါဦး http://aclpoem.blogspot.com

No comments: