Sunday, September 25, 2011

Making New Gmail without Phone Number.

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံမွာ google account တစ္ခုလုပ္ဖို႔ ဆို ဖုန္းနံပါတ္ေတာင္းတဲ့ ျပႆနာက အေတာ္ကို ဒုကၡ ေပးခဲ့တာ ၾကာပါၿပီ ခက္ခက္ခဲခဲ နည္းလမ္းမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳးစားၾကည့္ခဲ့ပါတယ္။ မရွိရွင္းဘူး သာမာန္လူ လုပ္ႏိုင္ဖို႔ သိပ္မလြယ္ဘူး ေနာက္ဆံုး ရွာရင္းရွာရင္းနဲ႕ အလြယ္ကူဆံုးနည္းလမ္းကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ခဲ့ပါတယ္
(၁) First name ျမန္မာလိုေရးပါ။
(၂)  Last name ကို ျမန္မာလိုေပးပါ။
(၃) Security question ကို Write My own question ကိုေရြးပါ
(၄) ေမးခြန္းမွာ ဗမာလို ထည့္သာေရးလိုက္ပါ။ (ပံုတြင္ ကၽြန္ေတာ္ထားသလို လိုက္ေရးရန္မလို ႀကိဳက္တာေရး)
(၅) Answer မွာလဲ ျမန္မာလို ျပန္ေျဖလိုက္ပါ။  (ပံုတြင္ ကၽြန္ေတာ္ထားသလို လိုက္ေရးရန္မလို ႀကိဳက္တာေရး)
(၆) က်န္တာအားလံုးကိုေတာ့ အဂၤလိပ္လိုပဲျဖည့္ေပးလိုက္ပါ ၿပီးရင္ ( I accept. Create my account ) ကိုႏွိပ္လိုက္ေပါ့ 
ဒါမွမရွင္းေသးရင္ ပံုမွာသာ ေသခ်ာ ၾကည့္လုပ္လိုက္ၾကပါခင္ဗ်ာ။

No comments: