Thursday, November 22, 2007

To Myanmar Blogger


ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏိုင္ငံမွာ http://www.blogger.com/ ကို ျဖတ္ေတာက္လိုက္ပါတယ္။ http://???.blogspot.com/ ကစလို႔ အကုန္လံုးပါပဲ။ Bagannet ကေလ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ျပင္းထန္တဲ့ ႏိုင္ငံေရး လႈပ္ရွားမႈ ေတြကို တင္ျပခြင့္မရေအာင္လို႔ပါပဲ။ ႏိုင္ငံေရး အေျခအေနမွာ ျပန္လည္ၿငိမ္သက္ သြားေသာ္လည္း ဘာေၾကာင့္မ်ား Bagan net က ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ျပန္ဖြင့္မေပးလဲ MPT ေတာင္ျပန္ဖြင့္ေနၿပီပဲ။ သူတို႔နည္းနည္းေတာ့ စဥ္းစားသင့္တယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္။ အခုဆို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရန္ကုန္/ မႏၱေလး နဲ႕ အနယ္နယ္ အရပ္ရပ္က Blogger ေတြရဲ႕ ေရးအား(၇၀%)ေလာက္ ေလွ်ာ့က်ကုန္တယ္။ www.blogger.com ကို စိတ္ကုန္လို႔မဟုတ္ေပမယ့္ ျဖတ္ေတာက္ထားတာေၾကာင့္ Wordpress နဲ႕ အျခား Free Blog မ်ားကိုရွာေဖြ ေရးသား ေနၾကတာကို ေတြ႕ရွိရပါတယ္။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေလ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုး Blog ကို ဘယ္ေနရာက ရရ ဘယ္လိုပဲရရ ႀကိဳးစားေရးသားသင့္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားရဲ႕ Blog ေတြကို ေျပးၾကည့္လိုက္ေတာ့ Post ေလးေတြ သိပ္မေရးၾကေတာ့တာကို ေတြ႕ရလို႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္အားငယ္ ခဲ့ရျပန္ပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ထဲမွာ Blog ေရးသူတစ္ေယာက္ဆိုတာ ေတာ္ရံုတန္ရံု ၀ီရိယ နဲ႕ေတာ့ မရဘူးဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာေပါက္ပါတယ္။ ျမန္မာျပည့္ရဲ႕ Connection Speed ၊ ျမန္မာျပည္ရဲ႕ တားျမစ္မႈ ေတြကို ေက်ာ္ျဖတ္ၿပီး ေရးဖို႔ ေတာ္ရံုတန္ရံု ပါရမီနဲ႕ မရတာေသခ်ာ ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕က ေျပာၾကေသးတယ္။ Blog ေရးရင္ ဖမ္းမွာစိုးလို႔ မေရးေတာ့တာတဲ့။ မိမိအျမင္ နဲ႕ နည္းပညာေတြကို ထုတ္ေဖာ္ေရးသားေနတဲ့ Blog ေရးသားတာ ကိုေတာ့ ေရႊဥာဏ္ေတာ္ စူးေရာက္စြာျဖင့္ ဖမ္းဆီး ျပႆနာရွာမယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္မထင္မိပါ။ Blogger မ်ား ေနာက္တြန္႔မႈမရွိဘဲ ေရွ႕ဆက္ေလွ်ာက္သင့္ပါသည္။ အရင္လို ရန္ကုန္/မႏၱေလး Blogger ေတြ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရြင္ရြင္ စည္းစည္းရံုးရံုးျဖင့္ Post မ်ားဆက္ေရးၿပီး တစ္ေယာက္နဲ႕ တစ္ေယာက္ ေ၀ဖန္အႀကံျပဳၾက မယ့္ေနရက္ ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ မ်ားမၾကာမီ ျပန္ေရာက္ေတာ့မယ္လို႔ ယံုၾကည္ထားပါတယ္။ ျမန္မာ Blogger မ်ား ဆက္ႀကိဳးစားၾကပါလို႔ ကၽြန္ေတာ္ တိုက္တြန္း ႏိႈးေဆာ္ခ်င္ပါတယ္။