Tuesday, July 31, 2007

MDY 007 Journal

ကၽြန္ေတာ္ Post တင္တာ နည္းနည္းေလး ေလွ်ာ့သြားတယ္လို႔ ထင္ပါလိမ့္မယ္။ ဟုတ္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ အနည္းငယ္ ၿငိမ္ေနပါတယ္ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သိတယ္မဟုတ္လား။ မဟုတ္တာ လုပ္ေနတာ။ တစ္ေန႔က ကိုဘလာေဂါက္ တို႔ေရးထားတဲ့ Blog Time ဆိုတဲ့ ဟာဟ စာေစာင္ေလးကို ဖတ္လိုက္ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အေတာ္ကို သေဘာက်သြားမိတယ္။ သူတို႔ေရးထားတာ အားလံုးလိုလို ေကာင္းေကာင္း ရယ္ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ မႏၱေလးနဲ႕ ပါတ္သက္မယ့္ သတင္းေတြကို ေတာ့ နည္းနည္း အလွမ္းေ၀းေနတာကို ေတြ႕ရလို႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း မႏၱေလးနဲ႕ ပတ္သက္ၿပီး ေရးမယ္လို႔ စိတ္ကူးရလို႔ (၃)ရက္တိတိ ထမင္းမစားႏိုင္ ေရမေသာက္ႏိုင္ေအာင္ကို မႏၱေလး Blogger ဟာသဂ်ာနယ္ေလး ထြက္ဖို႔ သူငယ္ခ်င္း က်န္စစ္ဖုန္း(ခ)နီတိ(ရတနာပံု)၊ လြင္ကိုလတ္၊ ေနပိုင္(ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္) ႏွင့္ အျခား အမည္မေဖာ္ျပပါႏွင့္ ဆိုေသာ Blogger ႀကီး (၂)ဦးႏွင့္ တိုးတိတ္ တိုင္ပင္ကာ ႀကိဳးစားေရးသား ေရးသားခဲ့ပါတယ္။ ထို Online Journal ေလးအား MDY 007 အား လို႔ အမည္ေပး ထားလိုက္ပါတယ္ အေၾကာင္း ကေတာ့ မႏၱေလးမွ Blogger (၇)ဦးမွ ေရးသား ေသာေၾကာင့္သာ ျဖစ္ပါသည္။ အဲ့ဒီထဲမွာ နစ္နာေစရန္ မရည္ရြယ္ဘဲ နစ္နာမႈ ရွိသြားသူအားလံုးကို ကၽြန္ေတာ္ ဒီေနရာကတင္ ေတာင္းပန္ လိုက္ပါတယ္။ ဂ်ာနယ္ေလး အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ Blog တစ္ခု စီစဥ္ေရးသားထားပါတယ္ http://mdy007.blogspot.com/ ျဖစ္ပါတယ္။ (၃၀-၇-၂၀၀၇) ရက္ေန႔မွာ ေစ်းဦးေပါက္ ပထမဦးဆံုး စတင္ လြင့္ထုတ္ ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ Upload လုပ္ၿပီး (၆)နာရီအၾကာမွာတင္ ပရိတ္သတ္မ်ားထံမွ ႀကီးမားေသာ အေကာင္းျပ တုန္႔ျပန္မႈေတြကို G-Talk ကေနတစ္ဆင့္ ၾကားသိခဲ့ရလို႔။ အားလံုး ၀မ္းသာပီတိျဖစ္မိ ပါတယ္။ အစကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေရးတယ္ ဆိုတာ ဖံုးကြယ္ထားဖို႔ စဥ္းစားထားပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ အဲ့ဒီလို လုပ္ခဲ့ရင္ ခိုးေၾကာင္ခိုး၀ွက္ လုပ္ရာက်မယ္၊ သူရဲေဘာေၾကာင္ရာက်မယ္၊ လို႔ ေတြးမိၿပီး ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကား ရျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီဂ်ာနယ္ေလးကိုလည္း ဒီ [Link]မွာ ႏွိပ္ၿပီး Download လုပ္ယူႏိုင္ပါတယ္။

1 comment:

ထြန္း said...

Great journal. I like poem မာနမင္းသား...

Pls carry on.. I'll tag your blog. Thks