Friday, October 26, 2007

ေရးမိေရးရာ၊ ေတြးမိေတြးရာ

ဘာလိုလိုနဲ႕ သီတင္းကၽြတ္ မီးထြန္းပြဲႀကီး ေတာင္ တစ္ပါတ္ျပန္လာျပန္ပါၿပီ။ အရင္ႏွစ္ကလိုပဲ မိန္းမမရေသးပါ။ အရင္ႏွစ္ကလိုပဲ မိဘကို မကန္ေတာ့လိုက္ရပါ။ အရင္ႏွစ္ကလိုပဲ ခ်စ္သူကို မယုယလိုက္ရပါ။ အရင္ႏွစ္ကလိုပဲ ကၽြန္ေတာ္ မီးမထြန္းခဲ့ရပါ။ အရင္ႏွစ္ကလိုပဲ ကၽြန္ေတာ္မ်က္ရည္မက်ေတာ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္သာ ဘာမွ မထူးခဲ့ေပမယ့္။ အရာရာကေတာ့ မ်ားစြာ ထူးျခားေျပာင္းလဲေနပါသည္။ အျပင္ေလာကႀကီးဟာ အသြင္သ႑ာန္ေရာ အႏွစ္သာရပါ မႏွစ္ကနဲ႔ ဘာမွ မဆိုင္ေတာ့ပါ။ မႏွစ္ကလိုမေအးခ်မ္းေတာ့ပါ။ တင္းၾကပ္မႈျဖင့္ ျပည့္ႏွက္ခဲ့၏။ သို႔ေသာ္ မႏွစ္ကလို ကၽြန္ေတာ္၀င္မပါေတာ့ပါ။ မႏွစ္ကလို ကၽြန္ေတာ္ မစပ္စုေတာ့ပါ။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ျမန္မာထဲမွ ျမန္မာတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ ပံုျပင္ထဲက ေရႊက်ားႀကီးလည္း ကၽြန္ေတာ္ မဟုတ္ပါ။ မင္းသားေလးလည္း ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္ပါ။ ေရႊယုန္ေလးအေျပာမွာ မေမွ်ာေနခ်င္ေတာ့ပါ။ ေခတၱရပ္နားသြားေသာ Blog ေလာကႀကီးလည္း သီတင္းကၽြတ္နဲ႕အတူ ျပန္လည္ေမြးဖြားၾကပါစို႔လားဗ်ာ။ အားလံုး မဂၤလာပါ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေရးခ်င္ရာကို ထံုစံအတိုင္း ျပန္လည္ တင္ဆက္သြားပါေတာ့မယ္။

No comments: